Huisregels
Een bezoek aan Fyzio-Lin
Graag heet Fyzio-Lin je van harte welkom.
Lees voor aanvang van je bezoek even onderstaande huisregels door.
Wachtruimte
Neem bij aankomst plaats in de wachtruimte; je wordt daar opgehaald als je aan de beurt bent. In de wachtruimte is een toilet aanwezig, indien nodig kan je daar gebruik van maken.
De eerste afspraak en vervolgafspraken
De afspraken bij Fyzio-Lin duren 30 – 60 minuten. De eerste afspraak duurt een uur en bestaat uit intake, onderzoek, opstellen behandelplan en behandeling. Vervolgafspraken duren over het algemeen een half uur. Breng voor de eerste inschrijving een identiteitsbewijs mee.
In het kader van de hygiëne is het nodig dat je bij elk bezoek een grote schone badhanddoek meebrengt
Afspraak afzeggen of verzetten
Indien het niet mogelijk is om op de afgesproken dag en tijd aanwezig te zijn, laat dit dan minimaal 24 uur van te voren weten via whatsapp, mail, of telefonisch. Anders moeten wij de voor jou gereserveerde tijd in rekening brengen. Deze kosten kun je niet indienen bij je verzekering en komen dus voor je eigen rekening.
Vergoeding
Fyzio-Lin werkt nauw samen met Fysio-Fit Hapert en MERAS Fysiotherapie in Eersel. Zij verzorgen de declaraties bij de zorgverzekeraar.
Je kunt zonder verwijzing bij Fyzio-Lin terecht. De behandelingen gaan af van de aanvullende verzekering fysiotherapie als je die hebt. Het eigen risico is niet van toepassing hierop.
Als je geen aanvullende verzekering hebt, of als je door je vergoedingen heen bent, ontvang je meteen na afloop van de behandeling, of anders maandelijks een rekening van de behandelingen in de afgelopen maand.
Uitzondering hierop kan de indicatie urineverlies zijn. Als je een verwijzing hebt voor deze klacht, kan deze eenmaal in je leven voor 9x uit de basisverzekering vergoed worden. Het eigen risico is hierop wel van toepassing.
Klachten
Fyzio-Lin is aangesloten bij de Klachtenregeling van het KNGF. Mocht je een klacht of opmerking hebben of enigerwijs andere problemen ervaren dan hoop ik dat je dit eerst met mij persoonlijk wilt bespreken. Ik verwacht dat we er dan samen in de meeste gevallen snel uit zijn.
Indien dit niet tot een voor jou acceptabele oplossing leidt, dien je schriftelijk (per mail of post) deze klacht kenbaar maken bij de praktijk. Dan zal er met een mediator gezamenlijk geprobeerd worden tot een oplossing te komen. Zie hiervoor ook: www.defysiotherapeut.com/de-fysiotherapeut
Privacy
De praktijk beschikt over een afgesloten ruimte waarmee jouw privacy is gewaarborgd. Er zal geen informatie over jou of jouw gezondheid bij derden terecht komen zonder je toestemming, dit in overeenstemming met de AVG. Lees meer over jouw privacy in het privacyreglement.