Fasciatherapie - Fyzio-Lin

4xT Methode

De 4xT Methode…als u nu eens eindelijk van uw klachten af wilt zijn!

Overal al geweest?

Steekt uw klacht desondanks telkens weer de kop op? Dan bent u (nog) niet behandeld met de  4xT Methode!

De 4xT methode staat voor fysiotherapie Nieuwe Stijl: direct resultaat in minder behandelingen. De methode is een totaalconcept: niet alleen de pijnlijke regio wordt behandeld;  alle structuren in de myofasciale keten die betrokken kunnen zijn worden in de behandeling meegenomen.  U zult zich direct losser en lekkerder in uw lijf voelen!

4xT staat voor Testen, Triggeren, Tapen en Trainen. Eerst wordt geTest wat vermindering van de pijn geeft of verbetering van de bewegingsuitslag. Vervolgens wordt dit geTriggerd in de geteste richting (het losmaken van het bindweefsel, de spieren en de gewrichten). Daarna wordt dit gestuurd door een Tape in de geteste richting aan te leggen, dit zorgt voor lange nawerking van de behandeling. Uiteindelijk wordt dit verder geTraind om het behaalde resultaat in te slijpen én voor een blijvend resultaat te zorgen.

Pijnvermindering, een versneld herstel en makkelijker kunnen bewegen heeft veel voordelen voor zowel sporters als niet-sporters. Doordat de methode altijd direct resultaat geeft, voelt u zich bij de eerste behandeling al beter.

U kunt bij mij terecht voor algemene fysiotherapie zoals behandeling van acute- of steeds terugkerende zeurende rug- of nekklachten, schouderproblemen, blessures aan heup,lies, hamstring, knie, kuit of voetpijn, artrose en conditieverbetering na operatie of kanker. Daarnaast ook voor specifieke problemen zoals carpaal tunnelsyndroom, tennisarm, springschenen,achillespeesproblemen, zweepslag, hielspoor, litteken therapie en triggerpoints

Fyziolin is gevestigd in Middelbeers maar is beschikbaar voor de gehele Kempen. Dit zijn o.a. de dorpen Reusel, Hapert, Bladel, Middelbeers, Diessen, Haghorst, Oirschot, Vessem en Hoogeloon.

4xT Methode in Actie - Fyzio-Lin

4xT Methode in Actie – Fyzio-Lin